中銀全幣種信用卡
2022年11月01日
第C01版:藝海
澳門虛擬圖書館

陳卓賢創作新歌辛苦又滿足

陳卓賢包作曲、填詞、編曲、監製及主唱。

陳卓賢創作新歌辛苦又滿足

Mirror成員陳卓賢(Ian)最新歌曲《球上的最後一朵花》,首次一人分飾五角,一手包辦作曲、填詞、編曲、監製及主唱。製作過程雖然十分辛苦,更一度迷失,但看到成品的那份滿足感,令Ian難以用筆墨去形容。有日Ian臨瞓前,剛合上雙眼,腦內就突然跳出了一個畫面:地球上唯獨剩下剛生長出來的一朵花,這會是一個怎樣的狀態?Ian代入了那朵小花的生命中,他希望透過歌曲喚起大家環保愛地球訊息,真的不要剩下一朵花才學會珍惜不捨。

今次Ian繼續向全能唱作人方向進發,為新歌一手包辦曲、詞、編、監,他鉅細無遺地說起這次錄製歌曲經過:“今次首歌錄咗兩個Session,要兼顧好多嘢,除咗前期創作,仲有一啲後期嘅嘢,用好多時間同精力,亦因為準備時間唔算好充足,錄完後即時做好多Tuning(調音)嘅工作,喺製作時會有一兩個Moment自己陷入咗迷宮之中,因為自己監製,又要判斷要點樣處理,又要揀Take,再作調整,長期喺錄音室時,總會有一兩個短暫的Moment迷失了方向。”

2022-11-01 1 1 澳门日报 content_224468.html 1 陳卓賢創作新歌辛苦又滿足 /enpproperty-->