中銀全幣種信用卡
2022年11月01日
第C01版:藝海
澳門虛擬圖書館

陳毅燊現實中同樣食檸檬

Anson Bean、林千渟與吳家忻拍新劇。

Viu Original新劇《#她和她的戀愛小動作》

吳家忻與林千渟主演新劇

陳毅燊劇中向吳家忻求婚

新劇向吳家忻求婚被拒

陳毅燊現實中同樣食檸檬

兩位人氣生力軍陳毅燊(Anson Bean)與吳家忻(Kayan9896)在“黃Viu煲劇平台”攜手“本地製作”,開拍Viu Original首部本地原創劇《#她和她的戀愛小動作》飾演情侶,最近一場講述陳毅燊向Kayan求婚卻被請食檸檬的戲,這段劇情令陳毅燊憶起現實中示愛失敗的慘痛經歷;至於Kayan則放風表示將來求婚只要有乳鴿,就能打動女神芳心!

陳毅燊形容這場求婚戲碼猶如“打大佬”,事前不斷睇劇本練習:“因為求婚係人生好重要嘅時刻,自己又冇經驗,加上我要記好長嘅對白,所以係最擔心、最緊張嘅一場戲,唯有係咁睇劇本背對白,起碼少個負擔。”即使劇中陳毅燊誠意滿分,但未能抱得美人歸,慘被Kayan拒絕求婚。

陳毅燊坦言現實中也嘗過求愛不遂的滋味:“仲記得第一次告白,懶醒寫咗封信畀人,但對方收到後喺信封紙上寫‘Oh sorry,let' s be friend!(對不起,我們做朋友吧)’,呢次係最深刻。”身為女神級的Kayan則笑言,現實中經常向追求者派檸檬:“我經常派檸檬㗎,太多啦,我都數唔清,哈哈!”

講到大家最憧憬的求婚畫面,想不到一招內外“鴿”攻就能攻陷Kayan芳心,她說:“因為我好鍾意食乳鴿,如果隻戒指收埋喺乳鴿裡面,都幾好、幾驚喜。我自己就想個人啲,求婚始終係兩個人嘅事。”

至於陳毅燊,表示求婚最重要是令對方意想不到,製造浪漫驚喜。

雖然他們對求婚畫面充滿想法,但異口同聲未有結婚的計劃。Kayan說:“細個覺得廿八歲就差唔多要結婚,但依家覺得世界好大,仲有好多嘢可以探索,唔想咁快。”陳毅燊則透露:“細個就想早啲結,依家越推越遲,可能最後冇咗件事,都係順其自然啦。”

2022-11-01 1 1 澳门日报 content_224464.html 1 陳毅燊現實中同樣食檸檬 /enpproperty-->