中銀全幣種信用卡
2020年04月16日
第D01版:藝海
澳門虛擬圖書館

Dear Jane分享出新歌感受

Dear Jane接受許文軒訪問

Dear Jane分享出新歌感受

樂隊Dear Jane早前接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》主持人許文軒(Edmond)專訪,大談推出新歌《銀河修理員》感受。

Dear Jane成員Howie表示說:“對上一兩年,試咗好多唔同音樂類型,好似電子同懷舊歌曲,呢幾年儲咗好多情歌感覺同埋旋律,其中好想寫一首開心嘅情歌,以Tim為故事藍本,因為Tim同佢太太關係好好。佢哋呢個咁Sweet嘅愛情故事,其實唔會冇風浪,因為要兩個人互相填補先維繫到,首歌就係講呢樣嘢。”Tim即回應道:“我唱呢首歌好深感受,好似真係有經歷過一樣。”

談到歌曲MV選角時,Jackal說:“每次有MV選角大家就好雀躍,我哋幾個都有去睇Casting,Nice仲臨時拉伕同女演員對戲。我哋覺得好似有選香港小姐、香港先生盛事嘅感覺,一有人Send啲Casting嘅女仔相來,我哋就好多意見,好大反應,但一Send張男仔相出嚟大家就靜晒。”

2020-04-16 1 1 澳门日报 content_39575.html 1 Dear Jane分享出新歌感受 /enpproperty-->