布志綸拒囝囝做個唱嘉賓
早前布志綸舉行個唱叫好又叫座,日前宣佈舉行音樂會Part 2,將於七月二十五日假Backyard@AXA WONDERLAND舉行。
這次音樂會在戶外舉行,布志綸預期氣氛夠晒“Chill”:“戶外騷可以邊飲邊食,最緊要今次除咗Band之外,仲邀請咗DJ做Remix,希望撞到啲新火花。今次戶外騷屋企人都會嚟感受下氣氛,阿仔依家慢慢大個,佢成日都好想表演,但係都要睇佢自己肯唔肯練習,今次未知道會係點,暫時要求佢做返台下觀眾,睇下老竇同咁多人一齊Rock嘅場面,同大家一齊Chill、一齊享受音樂。”
布志綸話一場“唔夠喉”,歌單有太多選擇,但團隊將所有精力“精煉”到台上:“好多歌迷真係陪住我一齊成長,經歷人生嘅高低起跌。睇住大家由當年小學、中學、大學生,到依家踏入社會、甚至做埋父母,呢十幾年嚟大家一齊經歷咗好多。我希望今次音樂會除咗勾起大家‘聽住我啲歌長大’嘅共鳴,最重要係帶畀大家好歡樂、好正面嘅力量去面對人生。音樂本身就係最好嘅‘天然能量補充劑’,只要享受好音樂,心態自然會年輕。”